aside De leukste lunchrooms in Rotterdam | editie mei

I know a few desks where we can have lunch this month…
Fief’s leukste lunchrooms van de maand mei, waar je zeker een keer moet lunchen.
1. (H)eerlijk
Bergpolderweg 6a
3051 GA Rotterdam
T: 010 – 21 83 082
In het wel bekende Hillegersberg zit een biologische Brasserie.
Je kan hier vanaf het ontbijt tot aan het dinner terecht.
Ik heb hier zelf laatst geluncht en het was over(H)eerlijk lekker!
Mocht je geen tijd hebben om gezellig te blijven eten, kan je nog altijd afhalen.
Avocado Toast ||| Zalm @ (H)eerlijk
Creme Brûlée
2. Picknick
Mariniersweg 259
3011 BN Rotterdam
http://www.picknickrotterdam.nlIn het centrum van Rotterdam zit Picknick,
dicht bij de Blaak Markt, Markthal en de leukste boetiekjes.
Picknick is dagelijks van 08:00uur tot 16:30uur geopend
en ze serveren hier de hele dag ontbijt en lunch.
Word jij hier ook niet gelukkig van?
p.s. op zondag slapen zij net als jij een beetje uit en zij ze vanaf 09:00uur open.

DIY Sla-wraps
3. Sumo Oriental
Kortekade 1-3
3062 GK Rotterdam
T: 010 – 307 212 99
Dit is niet THE Sumo die wij allemaal kennen.
Het is wel familie van, maar een luxere variant van all you can eat.
Voor een vast bedrag van EUR 15,50 kan je voor 4 gangen lunchen.
En geloof me dat is echt wel genoeg. De gerechtjes zijn wat groter dan wat we gewend zijn.
Avocado Salmon Rolls
Spicy Tori Karaage
Lams-Rack
 Laat mij weten als je naar een van de plekken bent geweest. Ik ben benieuwd wat jouw ervaring was.
Mocht jij andere leuke restaurantjes weten, laat mij dat ook weten!!
Leuk/handig/LEKKER  voor de volgende editie.
THANK YOU!!! EET SMAKKELIJK!!
15 comments

  1. Wat een leuke post! Een van mijn beste vriendinnen komt uit Rotterdam. Als ik de volgende keer naar haar toe ga, zal ik zeker een van deze tentjes voorstellen om af te spreken, superleuk!

    Like

  2. Whee deze had ik al gelezen naar aanleiding van je Insta post. Super leuk dit! Ik ga hem nu opslaan.. voor ons maandelijkse ritje naar Rotjeknor

    Like

Leave a Reply

